Pro Contact Future: recruiters en online marketeers van de toekomst
Bij menig bedrijf staan ze bovenaan het wensenlijstje: recruiters en online marketeers. Er is een grote vraag naar deze beide profielen, waar de hogescholen maar gedeeltelijk aan kunnen voldoen. Daarom heeft Pro Contact naast de huidige RPO-campagnes haar dienstverlening uitgebreid met ‘Pro Contact Future’. Future trekt ambitieuze afstudeerders en zij-instromers aan, die worden opgeleid in alle facetten van online marketing en recruitment.
Oprichter van Pro Contact, Noud Baijens licht toe: “Vanuit klanten krijgen wij steeds vaker de vraag of we ook professionals kunnen leveren met de juiste kennis op het gebied van online marketing en recruitment die zij zelf in dienst kunnen nemen. Wij bieden kandidaten een volledige opleiding en praktijkervaring, waarna zij bij een van onze klanten aan de slag gaan.”
Pro Contact biedt de online marketeers en recuiters aan via een deta-vast constructie, met als doel dat de kandidaat bij de klant in dienst treedt. Hiermee wil Pro Contact de krapte op de Nederlandse en Belgische arbeidsmarkt verder te lijf gaan. Baijens zegt hierover: “Het opleiden van young professionals is de oplossing voor de grote vraag naar online marketeers en recruiters. Wij werken al jaren zo voor onszelf en breiden de dienstverlening nu ook uit naar onze klanten.”